Ko tikėtis paskambinus 112?

Į Jūsų pagalbos skambutį atsakęs operatorius (pareigūnas):

  • paprašys apibūdinti situaciją ir atsakyti į jo užduotus klausimus;
  • operatyviai įvertins Jums iškilusią grėsmę bei nustatys, kokios skubios pagalbos Jums reikia;
  • informaciją apie reikalingą skubią pagalbą nedelsdamas perduos atitinkamoms pagalbos tarnyboms, kurios vyks į nelaimės vietą;
  • esant būtinybei, sujungs Jus pokalbiui su greitosios medicinos pagalbos tarnybos dispečeriu.
     

Dėmesio!

Neretai pasitaiko, kad apie tą pačią nelaimę praneša keli žmonės, todėl nenustebkite, kad Jums paskambinus operatorius tik pasitikslins ar Jūs turite papildomos naudingos informacijos apie įvykį ir baigs pokalbį. Jis taip elgiasi, todėl, kad siekia išvengti pasikartojančios informacijos srauto, greičiau atlaisvinti telefono linijas bei užtikrinti, kad būtų kuo greičiau atsakyta į kito žmogaus pagalbos skambutį.

 

Daugiau apie tai, KAIP VEIKIA 112

 


Puslapis paskutinį kartą atnaujintas: 2016-06-09

PrintFriendly and PDF
Feedback






Feedback
Kita informacija

eCall
ES parama
Nuorodos