Įvyko darbinis susitikimas su mobiliojo ryšio operatoriais

2019 m. sausio 22 d. Bendrajame pagalbos centre (BPC) vyko darbinis susitikimas, kuriame dalyvavo BPC, Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos bei didžiųjų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių „Telia“, „Tele2“ ir „Bitė“ atstovai.

Pagrindinis klausimas, dėl kurio ir organizuotas susitikimas, buvo dėl netikrų eCall skambučių, gaunamų ne iš automobilių, bet iš mobiliojo ryšio telefono aparatų. Kaip pastebėta, tai dažniausiai atsitinka dėl neteisingos telefonų įrenginių konfigūracijos ir ši problema pasireiškia ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse.

Užsienio kolegos jau yra pasiūlę problemą spręsti atliekant tam tikrus parametrų keitimus mobiliuosiuose tinkluose, todėl susitikimo metu buvo svarstytos tokio sprendimo galimybės Lietuvoje. Nutarta, prieš atliekant bet kokius pakeitimus, iš pradžių atlikti testavimus su blogais nustatymais pasižyminčiais telefonų įrenginiais.



Feedback






Feedback
Kita informacija

eCall
ES parama
Nuorodos