EN / RU
Bendrasis pagalbos centras

Nuo 2017 m. Bendrasis pagalbos centras gaus tikslesnius skambinančiojo vietos nustatymo duomenis
Cell ID Timing Advance

2016 m. gegužės 17 d. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba patvirtino Abonentų ir (ar) naudotojų galimybės naudotis pagalbos iškvietimo paslaugas teikiančių institucijų paslaugomis tvarkos aprašo naują redakciją. Pagal papildytas teisės akto nuostatas, mobiliojo ryšio operatoriai privalės Bendrajam pagalbos centrui teikti vietos nustatymo duomenis, įvertindami ir signalo sklidimo laiko nustatymo metodus (angl. Cell ID Timing Advance […]

Naujienos kategorija BPC, pradinis |

Dėl melagingų pranešimų apie padėtus sprogmenis gresia nemalonumai nepilnamečiams ir jų tėvams
Lietuvos-Respublikos-administracinių-teisės-pažeidimų-kodeksas

2016 m. gegužės 20 d. Bendrasis pagalbos centras (BPC) gavo du melagingus pranešimus apie padėtus sprogmenis. Pirmas pranešimas buvo gautas 15.01 val. Pranešta, kad Kauno rajone, oro uoste, padėta bomba. Patikrinimo metu sprogmenų nerasta. Nustatyta, kad apie sprogmenis melagingai pranešė devynerių metų vaikas. 16.45 val. buvo gautas pranešimas, kad bomba padėta Mažeikiuose, Žemaitijos gatvėje esančio […]

Naujienos kategorija BPC, pradinis |

Įvyko Bendrojo pagalbos centro ir Priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos atstovų darbinis susitikimas
Priesgaisrine

2016 m. gegužės 20 d. Bendrajame pagalbos centre (BPC) vyko darbinis susitikimas su Vilniaus apskrities priešgaisrinės gelbėjimo valdybos (APGV), jos komandų ir tarnybų atstovais. Susitikimo metu aptarti aktualūs Vilniaus APGV ir BPC sąveikos klausimai reaguojant į pranešimus apie priešgaisrinių gelbėjimo pajėgų poreikį, apžvelgtos esamos praktikos ir diskutuota apie ateities perspektyvas.

Naujienos kategorija BPC, pradinis |

Pagalbos iškvietimo sistemos „eCall“ bandymai Lietuvoje – sėkmingi, beliko sulaukti išmaniųjų automobilių
20150317PHT35168_original

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos pranešimas spaudai 2016-05-12 Bendrasis pagalbos centras (BPC) ir mobiliojo ryšio bendrovės „Bitė Lietuva“, „Omnitel“, „Tele2“ per pastaruosius mėnesius atliko keletą bandymų, kurių metu patikrino, kaip Lietuvoje veikia skubios  pagalbos iškvietimo iš automobilio sistema „eCall“. Buvo siekiama įsitikinti, ar mobiliojo ryšio tinklai priima „eCall“ pagalbos iškvietos skambutį ir jį tinkamai nusiunčia […]

Naujienos kategorija BPC, pradinis |

Bendrajame pagalbos centre lankėsi Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto nariai
IMG_2540

2016 m. gegužės 11 d. Bendrajame pagalbos centre (BPC) lankėsi  Lietuvos Respublikos Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto (VVSK) nariai, vadovaujami komiteto pirmininko Valentino Bukausko. Susitikime su svečiais dalyvavo vidaus reikalų viceministras Artūras Norkevičius, BPC viršininkas Audrius Čiuplys, viršininko pavaduotojas Tadas Maroščikas, Vilniaus skyriaus viršininkė Jelena Montvilienė ir BPC atstovė viešiesiems ryšiams Vilma Juozevičiūtė. BPC […]

Naujienos kategorija BPC, pradinis |


Puslapis paskutinį kartą atnaujintas: 2013-09-04

PrintFriendly and PDF