Bendrajame pagalbos centre vyko administracijos mokymai

2019 m. birželio 12–13 dienomis Bendrajame pagalbos centre (BPC) organizacijų psichologė ir konsultantė Aistė Mažeikienė vedė mokymus, kuriuose dalyvavo BPC vadovybė, Vilniaus ir Klaipėdos teritorinių skyrių administracija, Parengties ir kokybės kontrolės bei Organizacinio skyrių darbuotojai.

Pirmąją dieną vyko mokymai tema „Personalo atranka ir paieška“. Jų metu BPC darbuotojai buvo supažindinti su įvairiais personalo paieškos būdais ir atrankos metodais, lektorė mielai dalijosi savo asmenine patirtimi bei pateikė daug vertingų pavyzdžių, kaip galima patikimai įvertinti kandidatų asmenines bei dalykines savybes ir išvengti daug kainuojančių klaidų.

Antrąją dieną vykę mokymai buvo skirti darbuotojų pritraukimui ir išlaikymui – jų tema buvo „Adaptacija. Personalo strategija, kaip „sulaikyti“ talentus“. Buvo apžvelgta naujokų savijauta, mentoriaus vaidmuo ir adaptacijos etapai, aiškintasi kokiais būdais galima stiprinti lojalumą ir „sulaikyti“ geriausius darbuotojus: buvo modeliuojamos situacijos ir analizuojami konkretūs atvejai.

Tikimasi, kad mokymų metu įgytos žinios ir įgūdžiai bus sėkmingai pritaikyti praktikoje – dėl išaugsiančio skambučių srauto, perimant skambučius trumpaisiais greitosios medicinos pagalbos telefono numeriais, BPC turi priimti ir papildomai apmokyti apie penkiasdešimt naujų skubios pagalbos skambučių operatorių.

 

 

 



Feedback






Feedback
Kita informacija

eCall
ES parama
Nuorodos